17 Eylül 2015 Perşembe

Çerçeveler

Duvarları süslemenin en güzel yolu, kuşkusuz, çerçevelerin içine sevdiklerimizin fotoğraflarını koymak ve onları duvara asmaktır.

Biriktirdiğimiz anılarımızı ve sevdiklerimizin fotoğraflarını duvarlarda görmek hepimizi mutlu eder. En zoru çerçeveye karar vermektir belki de... Çeşit çeşit, renk renk çerçeveler arasından seçim yapmak zordur.

İkea'dan aldığım şu çerçeveler gözüme çok sade gözükünce süslemeye karar vermiştim. Boyayayım dedim, ama, nasıl ve hangi renk olacağına karar veremedim. Sonra, aldım elime altın, bordo, koyu yeşil ve turkuaz metalik akrilik boyaları, bir çay tabağının dört bir tarafına sıktım. Sonra işaret ve orta parmağımı hafifçe daldırdım boyalara ve parmaklarımla boyadım çerçeveleri. Sonuç benim hoşuma gitti. İstediğim gibi canlandılar. Biraz alacalı ama farklı oldular :)


 
 
Çerçevenin yakından görünüşü de böyle. Fotoğraf kalitesi pek iyi değil ama telefonum arızalı bu aralar. Daha sonra daha aydınlık çekimlerini eklerim.
 
 
     Çerçevelerin orijinali için buraya tıklayabilirsiniz.

Hiç yorum yok: