6 Şubat 2009 Cuma

Celestine




Burada Alex ile Celestine vardı, Hollandalı bir çift, ikisi de 70 yaşın üzerinde ama içleri kıpır kıpır... 10 yıl önce Türkiye'ye yerleşmişler, şimdi de Bali adasına yerleştiler. Burada çok sevimli bir cafe bar işletiyorlardı ve Celestine benim buradaki en yakın arkadaşımdı. O da benim gibi örgüye,boyamaya karşı meraklıydı ve kocaman bir atölyesi vardı. Giderken herşeyi bana bıraktı, halimi görmeliydiniz, lunaparka bırakılmış bir çocuk gibiydim. İpler, boyalar, kalıplar, masklar vs. Satılabilecek epey birşey var, eğer satabilirsem o parayla Bali'ye yanına gideceğim, öyle planladık. Pasaj.com'daki dükkanımda satışa çıkaracağım onları. Beraber baktığımız köpeklerimiz var burada, geceleri çarşımızı bekleyen. O gidince sevgili köpeklerimizin velayeti de bana kaldı. Onların foto.larını da yayınlayacağım. Hoşcakal Celestine, umarım çok mutlu olursun.

5 yorum:

ben-ce dedi ki...

Ne güzel şeyler bırakmış sana,şanslısın:) Yazlık yerde yaşıyoruz demişsin,ben Bodrumdayım,yoksa buralardamısın:))

Adsız dedi ki...

Yazlik yerde yasamak...ne guzel, istediginle ugrasmak, kopeklerini rahat gezdirebilecegin alan, yesillikler, deniz, gunes. Mutlaka bakacagim o adrese, eminim cok guzel seyler vardir. Size kolay gelsin, takip edecgim.

öz dedi ki...

Antalya'da Belek yakınlarındayız. Gerçekten de küçük bir sayfiye yerinde yaşamak keyifli, eczanem denize 100 mt.mesafede,gerçi yazın toplasan 7-8 kere gidebiliyoruz ama baharda deniz kenerında yürümek falan keyifli...

Adsız dedi ki...

Maskeler harika gorunuyor, pasaj.com`da bol sanslar.

evcilik dedi ki...

selam evet haklısın yazlık yerde yaşamamızın en büyük avantajı farklı kültürden insanlarla güzel dostluklar kurmamız. bende side deyim yani komşuymuşuz. bloguma da beklerim